بیت کوین

ساخت وبلاگ

 

حتما پیش از درخواست کارشناسی مورد نظر خود، ماشین را از نزدیک مورد بررسی قرار دهید و مشکلات آن نظیر خط و خش، قوری و سایر موارد را بررسی نمایید. در صورتی که خودرو از نظر ظاهری مورد پسند شما قرار گرفت، درخواست کارشناسی بدهید.

بسياري از افرادي كه قصد خريد خودروي کارکرده دارند براي اطمينان از سلامت خودرو به كارشناس رنگ خودرو نيازمند هستند. از آنجا كه در ايران، صنعت تعمير و بازسازي خودرو به طور چشمگيري پيشرفت كرده است و اشخاص ماهري در اين زمينه مشغول به كار هستند، در معاملات خريد و فروش خودرو نياز به يك كارشناس متخصص بيش از پيش احساس مي شود

کارشناس خودرو در محل مورد نظر شما حاضر خواهد شد. وضعیت خودرو را از نظر فنی، بدنه، آپشن و کارکرد بررسی نموده و تمام موارد را بر روی برگه رسمی کارشناسی خودروی مدنظر شما درج خواهد نمود. 

در کارشناسی فنی که توسط دستگاه دیاگ انجام می شود، تمامی سیستمهای فنی مانند موتور، گیربکس و آپشنها کارشناسی شده و با تست رانندگی ترمز، فرمان و جلوبندی چکاپ می شود.

در نهایت گواهی سلامت خودرو با مهر و امضا کارشناس خودرو ایمن ران ارائه خواهد شد.

در كارشناسي رنگ خودرو چه مواردي بررسي ميشود؟

در كارشناسي رنگ خودرو، بدنه خودرو از لحاظ تصادف، قطعات استوك، قطعات تعويضي، آسيب ديدگي هاي شاسي، دستكوب بودن شماره سريال خودرو و صافكاري هاي بدنه و برش هاي اتاق خودرو، بررسي مي شوند.

 

هزينه كارشناسي رنگ خودرو چگونه است؟

هزينه كارشناسي خودرو ثابت مي باشد و فاقد ماليات بر ارزش افزوده است. لذا از پرداخت هزينه اضافي بابت كارشناسي رنگ خودرو خودداري كنيد. هزينه كارشناسي خودرو در ماشين هاي دنده اتومات با خودروهاي معمولي مانند پرايد متفاوت است. قيمت كارشناسي خودرو با توجه به برند خودرو، سال توليد ماشين، نرخ دلار روز، ميزان كاركرد مشخص مي شود.

حتما پيش از درخواست كارشناسي خودرو، خودروي مدنظر خود را از نزديك بازديد نموده و عيوب بصري آن نظير خط و خش، قوري و ساير موارد را بررسي نماييد. در صورتي كه خودرو از نظر ظاهري مورد پسند شما قرار گرفت، درخواست كارشناسي بدهيد

بهترين روش هماهنگي براي اعزام كارشناس اين است كه مشتري خود ابتدا حضوري خودرو را رويت نموده و در صورتي كه از نظر ظاهري خودرو مورد پسند وي بود در تماس با شركت بلافاصله كارشناس به محل خودرو اعزام ميشود. در زمان‌هاي معمولي ارائه سرويس ظرف مدت 30 دقيقه انجام مي‌پذيرد

كارشناسي خودرو شامل چكاپ كامل وضعيت بدنه مانند تعويض شدگي، رنگ شدگي و صدمات وارده به قطعاتي چون ستون ها، شاسي ها، گلگير ها، سپرها و … است، همچنين وضعيت فني خودرو نيز مورد بررسي قرار ميگيرد تا صحت عملكرد قطعات حياتي چون موتور، گيربكس، سنسورها و … تاييد شود.تست رانندگي نيز كمك ميكند تا وضعيت ديگر قطعات مانند كمك فنرها، صفحات، پلوس، ترمز و همچنين جلوبندي خودرو مورد آزمايش قرار بگيرد. به درخواست مشتري امكان تخمين قيمت خودرو نيز وجود دارد.

كارشناسان با استفاده از دستگاه تشخيص رنگ ديجيتال وضعيت بدنه را بررسي ميكنند.همچنين دستگاه دياگ نيز به منظور بررسي وضعيت فني خودرو مورد استفاده قرار ميگيرد، البته با همه اين اوصاف تجربه كارشناس اهميت بسيار بيشتري دارد به اين خاطر كه دستگاه ها داراي ضريب خطاهايي هستند و

هم اينكه بعضي از موارد توسط دستگاه قابل شناسايي نيست و بايد تجربه كارشناسان راه حل مشكل باشد

بیت کوین ...
ما را در سایت بیت کوین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بیت کوین bitcoin بازدید : 183 تاريخ : دوشنبه 22 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:12